KLIK ! KLIK! CEPAT2!!

http://www.emocutez.com

ARIGATO !!!

SEARCH IN SITI BLOG

Thursday, June 9, 2011

SHELVE THESE!!!

Hari ni Siti nak kongsi buku-buku yang ada dalam koleksi Siti, yang Siti saaaaaangat sayang. Baca banyak kali pun tak jemu.

TWILIGHT SERIES





Twilight series ni Siti pasti banyak yang dah baca kan? Siti tunjukkan 4 cover , tapi Siti just baca Twilight & New Moon jer... Tak sempat nak singgah kedai buku beli yang seterusnya. hehe... Dalam Twilight, mengisahkan seorang gadis bandar yang terpaksa duduk di kawasan terpencil, tempat ayah dia tinggal. Kat situ lah dia jumpa seorang lelaki yang amat menarik perhatian dia. Banyak unsur suspen dalam citer ni . Citer Twilight ni bersambung ke citer New Moon. Dalam New Moon, gadis tu dah tahu siapa lelaki tu sebenarnya. Dan dalam plot series 2 ni pulak, lelaki tersebut lebih banyak menghilangkan diri. So, nak tahu selanjutnya, belilah buku ni di kedai-kedai berdekatan ye. hehe....  Siti pun nak beliSeries 3 & 4 nanti. Coming Soon....
 :-)


KETIKA CINTA BERTASBIH


Buku ni pulak, Siti cuma ada Ketika Cinta Bertasbih 1 jer.. Buku ni lebih berbentuk motivasi diri. Tapi mesej dia amat mendalam. Mula-mula baca memang tak rasa apa. Tapi bila dah di pertengahan novel, kita akan dapat rasa apa yang watak-watak dalam cerita ni rasa. Banyak unsur pengorbanan, kesabaran, dan konsep ketuhanan yang diterapkan dalam citer ni. Siti syorkan untuk baca. Tak Rugi nyer...... :-)

Tu je lah Siti nak kongsikan. Sebelum kawan-kawan chow, jum layan lawak ni.. hehe.. Kita sama-sama relakskan otak dan buat senaman mulut ya...:-)





Hope you all enjoy.. chow!!!!

0 yang berani:

Post a Comment

SALAM & HI ALL
PLEASE LEAVE YOUR COMMENTS HERE!

CLICK CEPAT-CEPAT!!!!!